MalýVelký knižní tip (3)

20:33

Zdravím všechny knihomoly!

S pátečním večerem tu jsem s malým knižním tipem, který by mohl zaujmout zasněně bloudící bytosti, které touží po příjemné a kouzelné oddechovce k horkému čaji či kávě.

A s jakou knížkou tentokrát přicházím? Možná jste už o ní slyšeli a pokud ne, třeba někoho z vás zaujme a osloví. Dovolte, abych vám představila útlou knížku s názvem Dívka, která sahala po hvězdách od americké autorky Sarah Addison Allenové.


K této knížce se váže speciální příběh o tom, jak jsem si ji vlastně koupila a nekoupila. Jsou to dva roky, co jsem z Levných knih odcházela s knížkou v ruce, abych pak následně doma zjistila, že tu knížku už přeci jen v knihovně mám. Achjo. Naštěstí! Když jsem se druhý den do Levných knih vrátila a řekla jim o mém neštěstí, řekli mi, že mi ji vymění. A má volba padla právě na Dívku, která sahala po hvězdách. Jak říkám, knížku jsem si koupila i nekoupila, vlastně je to taková výměna a nic extra jsem od ní neočekávala. A jaká to ale byla ale chyba! 

Teď, jak si znovu pročítám anotaci, mě knížka neskutečně láká a uvažuji nad tím, že si ji znovu přečtu a následně sepíšu recenzi. Vzpomínám, že to byla naprosto - doslova a do písmene - kouzelná knížečka a na konci mi bylo líto, že nemá víc stránek. 

A o čem je? 

Emily Benedictová přijíždí do pitoreskního jižanského městečka Mullaby v Jižní Karolíně v naději, že se dozví víc o životě své matky, obklopeném mnoha hádankami. Ale od chvíle, kdy dívka vstoupí do domu, kde její matka vyrůstala a kde žije její podivuhodný samotářský dědeček, jehož zatím nikdy nepotkala, nestačí se divit. Ostatně celé Mullaby, kde existují rodinná tajemství, za nimiž stojí snad jen kouzla, je poněkud zvláštní místo. Jak jinak si vysvětlit, že zde žije muž tak vysoký, že dohlédne za obzor. A to je jen začátek…

Slyšeli jste už o této knížce nebo jste ji četli? A jak se vám líbila? Určitě mi dejte vědět! :)

Mohlo by se vám líbit

14 komentářů

  1. O knize jsem zatím neslyšela, recenzi si na ní přečtu moc ráda. :)
    Do Levných knih chodím také a někdy si knihy vybírám jen tak letmo, třeba podle přebalu, některé mě pak velice pozitivně překvapí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byla úplně náhodná střela a trefila se přímo do černého :)

      Vymazat
  2. Knihy plne tajemstvi ctu moc rada :-)Moc se mi libi i obalka knihy. Budu se tesit na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě obálka mě upoutala a opravdu jsem výměny ani na vteřinku nelitovala :)

      Vymazat
  3. Knížka na mě doma čeká už docela dlouho, ale zatím jsem se k ní nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jako u mě doma! :D Také se mi tu v zástupu kupí další a další knížky a čekají na přečtení :) (a že některé už hooodně dlouho :D)

      Vymazat
  4. Knihu už jsem četla a bohužel jsem z ní zas tolik nadšená nebyla. Za prvé jsem se trochu ztrácela v ději - nějak záhadně navazoval. A ty tapety - přece se nejednalo o fantasy! Promiň, ale doporučila bych jí spíše náctiletým je to taková pohádka. Jsem zvědavá, jak ji zrecenzuješ, jestli na ní budeš mít stejný pohled jako dřív. Nebo se třeba změní - jako ty tapety. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem od knížky žádné velké očekávání neměla, a proto se mi asi tak líbila :). A jak píšeš, byla to pohádka... prostě taková milá, lehká oddechovka :) Sama jsem zvědavá, pokud ji budu znovu číst, jak se mi bude či nebude líbit :)

      Vymazat
    2. To máš pravdu, pokud nic neočekáváme - většinou mile překvapí a zase naopak. Popravdě jsem nad tím přemýšlela, proč zrovna mě nesedla. Má docela vysoké hodnocení a ani nemůžu říct, že by to nebyl žánr, který normálně nečtu. Třeba se k ní také někdy vrátím a přehodnotím stanovisko. Kdo ví... :-D

      Vymazat
    3. Tak uvidíme :D, třeba se naše názory úplně změní :D (i když bych byla ráda, kdyby pro mě zůstala tou "kouzelně-milou" knížečkou :D)

      Vymazat
  5. Knížku neznám, ale vypadá zajímavě :) A zajímavé je i to, jak jsi si ji koupila-nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to nakupování je občas takové dobrodružství samo o sobě! :D

      Vymazat
  6. Četla, líbila se. Byla nenáročná, ale milá.

    OdpovědětVymazat

Spolupracuji

Nejlepší knihy, žebříček knih ČBDB.cz

Flickr Images

Back to Top